Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 – SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI: Reha Web İnternet Hizmetleri
Adresi: Şair Nabi Mahallesi 161. Sokak Doruk Apt. Daire:10 Haliliye / ŞANLIURFA
Telefon :+90 414 215 88 57
Vergi Dairesi : Şehitlik V.D. Vergi No : 9430437324
Satışı yapılan hizmetlere ait web adresi : https://www.rehaweb.com.tr
Email: info@rehaweb.com.tr
ALICI: Müşteri

MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.hizlisite.web.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen ve hizlisite.web.tr internet sitesinde belirtilen satış fiyatı ile mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.

MADDE 3- MAL VE HİZMETİN TANIMI
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler; SATICININ hizlisite.web.tr adlı internet sitesi üzerinden vermiş olduğu, web tasarım, hosting, sunucu, email barındırma ve internet hizmetleri hizlisite.web.tr vasıtası ile yürütmüş olduğu her türlü satış ve ticari faaliyettir.

MADDE 4- ÖDEME ŞEKLİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler karşılığı, ALICI satın almış olduğu mal/hizmet karşılığını banka havalesi ve kredi kartı ile ödeme yapabilir. Alıcı tercihine bağlı olarak, ödemesinin yarısını sipariş anında, kalan yarısını da iş tesliminde yapabilir. Bu durumda, gelen siparişler arasında sıraya alınarak, işlem sırasına göre site kurulumu gerçekleştirilir. Tüm ödemesini peşin olarak, sipariş anında yapmayı tercih eden müşterilerin işlemleri öncelikli olarak ve daha hızlı bir şekilde gerçekleştirilir.

MADDE 5 – MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
ALICI, hizlisite.web.tr sitesindeki ürün veya hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgiler konusunda bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı tarafından alınan internet hizmetleri otomatik olarak, işleme onay verdiği andan itibaren en fazla 7 iş günü içerisinde aktif olacaktır. Satın alınan paketleri ise, müşterinin onay verdiği tarihten itibaren, üyelik paketinin şartları dahilinde ve belirlenen süre içerisinde geçerli olacaktır.

MADDE 6 – TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:
Teslimat; müşterinin satışa onay vermesi ve banka havalesi ya da kredi kartından tahsilat yapılmasından itibaren en kısa sürede yapılır. Satıcı, hizmetin siparişinden itibaren 7 (Yedi) gün içinde hizmeti kullanılabilir halde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 15 (on beş) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. Alıcı, avans ödemesini yaparak, sitesi kurulduktan sonra, kalan bakiyeyi 15 (on beş) iş günü içerisinde ödemekle yükümlüdür. Ödemenin yapılmaması durumunda, satıcıya, hizmeti durdurma ve ya iptal etme hakkı doğar. Bu durumda, ilk avans geri ödemesi yapılmaz.

MADDE 7 – ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür.

MADDE 8 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun şekilde teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir.

MADDE 9 – SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:
Mal/hizmetin cinsi, türü ve tüm vergiler dâhil satış bedeli,gerek bu sözleşmede gerekse iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan, çağrı merkezi ile yapılan görüşmede ve(ya) ön bilgilendirme kısa mesajında ve(ya) linkinde ve(ya) gerekse www.hizlisite.web.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde belirtildiği gibidir.

MADDE 10 – ÖDEME PLANI:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda, çağrı merkezi vasıtası ile yapmış olduğu görüşme sırasında, seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.

MADDE 11 – CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin tesliminden, üyelik paketi ise üyeliğe onay verdiği tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve hizlisite.web.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır.

MADDE 12 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:
Alıcı ; Hosting (sunucu hizmeti) ve Domain ( alan adı ) kayıt onayı yaptıktan sonra iptal edilemez, cayma hakkı kullanamaz. Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, hijyenik mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, Çeşitli mediaların (Dvd,Cd v.b), bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.

MADDE 13 – FESİH ŞARTLARI
Sözleşmenin müşteri tarafından haklı nedenlerle usulüne uygun olarak yapılacak bildirim ile feshi halinde, sözleşme gereği ödenen bedeller, müşteriye iade edilecektir. Sözleşmenin haksız nedenle feshi ve/veya sözleşmeye konu malın kullanılması ile tüketilmesi halinde herhangi bir iade söz konusu olmayacaktır.

MADDE 14 – ŞİKAYET MERCİİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetlere ilişkin şikâyet ve itirazlar konusunda yapılacak başvurular, müşterinin mal veya hizmeti satın aldığı firma merkezinin bulunduğu ildeki (Şanlıurfa) tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.

MADDE 15 : KULLANIM LİSANSININ KAPSAMI
GENEL HÜKÜMLER

Kullanım lisansı, yazılımın ve tasarım bilgisayara yüklenmesi, çalıştırılması, kullanılması görüntülenmesi, depolanması ve yedeğinin alınması haklarını kapsar.
MÜŞTERİ, yazılımı ve tasarımı ödünç vermek, kiralamak veya herhangi bir bilgisayara – sunucuya yüklemek gibi bedelli veya bedelsiz hiçbir biçimde üçüncü kişilerin yararına sunamaz, kullandıramaz ve kullanamaz.
YAZILIM TELİF HAKLARI

Yazılım ve dokümantasyonun telif hakları 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Türk Ceza Kanunu, Markalar Kanunu, Markaların Korunması Hakkında K.H.K. Türk Ticaret Kanunu ve muhtelif Vergi Kanunu hükümleri ile koruma altına alınmıştır. Kullanım lisans hakkı dışında kalan hukuka aykırı kopya eylemi ve işlemler eylemin nevine göre cezai yaptırıma sahiptir.

MADDE 16 – TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

MADDE 17- ELEKTRONİK İLETİ MUVAFAKAT
Alıcı, işbu sözleşme tarafı SATICI’nın ve SATICI’nın grup şirketlerinin, her türlü reklam, tanıtım ve yapmış olduğu ve/veya ileride yapacağı her türlü kampanyalara ait bilgi elektronik iletilerinin kendisine ulaşmasını kabul beyan ve. muvafakat etmektedir.

MADDE 18 – YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, satıcı firmanın merkezinin bulunduğu (Şanlıurfa) ildeki Tüketici Hakem Heyetleri, Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.